Tuesday 12 March 2013

*&&* Trip to Jusco Tebrau *&&*

Assalammualaikum semua. heee.. agak lame aku x mengupdate blog nie kan. sibuk dengan proposal, quiz and so on as a student life. heee.. Ape pun sempat je nak beronggeng dengan kawan2 nie. heee.. sibuk sampai buku sebuah pun x habis2 lagi baca. huu.. so..xley nk kongsi dengan korang. :)) Okay lah..ape pun  aku kongsi pengalaman aku dengan kawan2 ke Jusco Tebrau.

Jusco Tebrau..first time sampai sini sebenarnye. Kami berenam time tu. fuhh..enam orang dalam sebuah kereta. heee.. mesti ler kereta tu besar. Kali nie kami sewa kereta Avanza. Memang best jalan ramai2 nie. meriah sangat dalam kereta. hehehe..

Merahnye kereta. Thanks Mr.Au for your excellent service laaa. 

Ape je yang aku beli kat sane melainkan habiskan baucer buku aku tuu.Akhirnye habis jgk. Heee.. Hajat hati nak pi Plaza Angsana utk amik printer kawan bawak dari Dungun. Tapi kami xsempat singgah sane dan Jusco Tebrau nie memang jauh dari Plaza Angsana tu. huuu.. xdapat ler. 

kami ke sane pun ingat nak pi tebus Rebat RM200 tu. Tetibe plak aku fikir macam xnak laa nak tambah2 duit nie tapi dapat pun Samsung Y ler yang paling murah. Hmmm..fikir2 baik aku amik je Handphone yang YES tawarkan tu. kot ler ade lagi. ehehe...

 
 Jusco Tebrau dari depan. huuu...

 Ape yang special sangat Jusco Tebrau nie bagi aku jusco nie memang besar. Time aku pi nie pun xsempat nak tawau satu jusco tu. heee.. dah terduduk dalam book store memang xgerak mane laa jawabnye. AHAHA.. ape pun jusco nie memang besar and please pleaseeee make sure korang ade duit ler. barang kat sane pun boleh tahan jugak laa mahalnye. Heee.. Ade gaya KLCC laa kalau korang yang dah biase pergi sane. hehe...


 AHAHA..ape aku buat laaa. nie gambar kat dinding. memang cantik. Dinding nie depan kedai buku HARRIS. Sebelum terperak dalam kedai buku tu, sempat aku bergambar. AHAHA.. cantik laaa.. rasa macam dah ade kat Dungun je, tepi pantai. Ohhh..nak balikkk.. HEHEE....

No comments:

Post a Comment