Wednesday 11 September 2013

Aku Baca NOVEL, biar betul!!!

Ahahaha.. mmg tak nafi laa aku nie mmg bkn  jenis yg suke baca novel. Setahu aku first novel yg aku bace pun Adam & Hawa. nampak tak kat situ, agak lame laa aku x bace novel nie. kes aku xsuke bacenye sbb kalau dah bace mmg aku duk baring je laa. xsabar nak habiskan novel2 nie. ahaha.. kan nanti kne marah kat mama. so..pandai2 lah nak hidup.

Alkisahnye, sejak2 cuti 2 bulan jadi suri rumah sepenuh mase nie, ade laa jugak terdetik hati aku nie nak baca novel. mane taknye, adik aku rembat novel mak sdre aku punyelah banyak. aku ape lagi, usya2 laa novel2 tu. ahh..dah usya tu, mmg pun aku nak baca kan.

betul ke cerita disebalik novel tu hanyalah imaginasi novelists?? hmm...kalaulah angan2 nie boleh buat jalan cerite yg cukup complete cam novel2 tu, mmg seronok laa nak berangan kan, AHAHA... mgkin ade jugak kot. mungkin tak jugak. Aiii..macam2..

kalau cakap bab berangan nie, dah sah2 yang heronye hensem, kaya, baik plak tu. kalau yg heroinnye plak cm biase laa. Ahh..faham2 lah ea. hmm..mgkin sbb tu laa mostly watak2 dalam novel pn cm tu jugak. tapi ade laa yang mengisahkan heroin or hero yang x seperti yang diangankan. hahaha.. okay ape.. sekurangnye kalau utk kite yg x perfect luaran nie blh laa nak berangan jugakkk kan. yang paling jaja suke novel komedi jiwang nie. kelakar nak mampus. amboi..over sangat. ape2 je lah, yg penting kisah2 lucu nie mmg aku suka. AHAHA..ketawa golek2.




ahh..nie lah antara novel2 yg aku sempat habiskan. cantik designcover novel2 nie kan, tulah buat aku tertarik nak bace tu. ahaha.. xdelah, bile bace sinopsis kt belakang novel tu laa buat aku tertarik. heee..mmg ptt lah ade jugak yg giler dgn novel nie smpai penuh satu almarikan. mmg best rupenye.. hee.. okaylah, setakat nie je aku nak kongsi pasal novel2 nie.

No comments:

Post a Comment