Friday 15 February 2013

*!!* Pengisian Cuti Semester Aku *!!*

Assalammualaikum..Cuti Semester jaja untuk semester satu nie ade laa dalam 22hari gitu. ingat pun sebab kena bayar kat kolej RM22. Hampehh betul. Duit memang macam air da. Sakit laa macam nie oii. Kami students, bukannye dah ade kerja buat. Ape daa..

Okay lah..Jaja nie memang nak kuar pun susah. Mane taknye, bawak kereta xpandai. Huu.. So..memang harapkan kawan2 je yang datang amik. Masalahnye plak jaja nie jenis yang ramai kawan lelaki. So..nak keluar dengan kawan2 lelaki macam masalah besar laa. Jadi, cara terbaik duduk rumah. Ikut mama pergi pasar. AHAHA..


Wah..Merahnye. Hee.. Gambar nie diambil ketika majlis makan2 untuk perniagaan akak jaja yang akan berpindah ke bangunan baru. Hee. Dapat jugak jumpe kawan2 tempat keje dulu. Huu.. 
Ape pun jaja doakan perniagaan kak ngah dan abang usop berjalan lancar dan rezeki sentiasa dirahmati oleh-Nya. Amin.



Gaya anak buah aku yang bergaya time pergi makan2 tu. Cewahh.. Tengokla tu, dengan shawl half moon ag. Yang akak dye punye shawl xsempat siap. Xde bunge2 atas kepala. Kih3.. Ape pun comel plak aku tengok dorang pakai. Hee. Konon nak buat tudung untuk budak2 lak. Rajin ler sangat aku nie. AHAHA. :))

Nie adik dorg yang masih baby, asyik nangis je. Tapi time x nangis tu seronok laa nak main sebab dye suke senyum. Heee.. Nama saya Wafiq. Saya masih belum boleh berjalan tapi saya akan dapat adik x lama lagi. Kesian saya kannnn. :'(
 Terkejut mama aku bile abang aku bagitau kakak ipar tengah mengandung adik Wafiq. Ahhh.. Kakak ipar bukan main takut nak bagitau mama. kih3.. 
 Disebabkan aku duduk kat rumah je cuti nie, memang aku laa jage adik wafiq nie bile akak ipar aku nak masak. Hee.. Seronok ade kakak ipar sbb dye rajin, suke masak, suke kemas rumah. Aku lagi laa sukeee. :))


Chocolate Moist..
Kakak aku, kak nurul terime tempahan sebanyak 1250 cups untuk majlis kahwin kawan dia. Fuyooo.. Tengok angka macam boleh cakap,"Ala 1250 je pun, xde ler banyak sangat". Sekali kau buat memang terasa nak muntah. Uweekk.. Banyak kau tau. Dah rase muke macam coklat. Dah rase macam nak berenang-renang dalam coklat tu tau. AHAHA.. 
Tapi yang bestnye bile buat dengan kak nurul dan adik enin terasa seronok plak. Huu.. Adik enin macam biase laa, jap ade kt dapur jap muncul kat twitter. Ngeee.. 

Oklah itu je yang boleh jaja kongsi untuk cuti semester jaja nie. Xrajin nak amik gambar sebenarnye. Huu.. Nanti laa cube rajinkan diri nie. Hee.. Okay lah, jaja pun dah masuk semester baru. Daaa

No comments:

Post a Comment