Tuesday 10 December 2013

i am busy woman. So..what??

Assalammualaikum semua, apa khabar iman?? heee.. sorry sangat aku tak sempat nak update blog aku nie.
Busy sangatlah katakan. segala idea dah kering sebenarya. asyik hadap final project je nie, memang xdelah idea nak kongsi. hee..

Ape yang busy sangat tu?? huu.. well, as a student, hujung2 semester nie memang berlambaklah projek nak kena hantarnye, assignment yang sentiasa ada tuu memang tak boleh nak elaklah kan. Haaa.. Lumrah hidup, xde yang senang pun.

duk sibuk2 menghadap projek nie, sempat jugaklah aku menambah koleksi lagu dalam laptop aku nie. huu.. duk usya2 gambar artis malaysia nie, ternampak gambar Yuna. ahh..sape tak kena Yuna nie kan. perghh..meletop kot dia sekarang. aku ape lagi, cari punya cari. jumpelah lagu baru Yuna. memang best tau. kalau dengar, memang aku xpercaya lagu orang kita yang menyanyi. pronouns english dye memang minah salleh habisss cakap kau. AHAHA..


Ahh..layanlah korang. aku dah layan. memang best lah senang cakap. heee.. okaylah, kembali ke tajuk utama aku, aku sebenarnya nak cerita benda lain. bukan pasal Yuna. tah nape leh nak cerita pasal Yuna nie, macam dia kenal aku pun. AHAHA..

Alkisahnya, roomate aku tengah kerja part time sekarang, harap jadual dia x full macam aku nie. kalau aku pun, aku nak kerja part time, tapi jadual aku tak mengizinkan aku. heee.. tapi kan, aku tetibe terfikir nak menulis. maksud aku, aku nak cuba masuk dalam bidang penulisan nie. first, aku try lah hantar artikel ke majalah, blog atau website. memang seronok sgt bile tgok artikel kite terpapar kat website orang lain. heee..

Sebenarnya aku terfikir nie jelah cara aku nak cari duit tambahan. yelah, harap duit pinjaman, memang tak cukup. nak mintak dengan parents selalu, macam tak sesuai dengan usia je. AHAHA.. so, sekarang aku dalam proses nak buat novel. hmm..macam jauh jugak harapan aku nak buat novel nie. tengok saingan macam ramai je. hmm..doa jelah yang terbaik untuk aku. niat aku cuma satu, nak ringankan beban parents aku. at least dapatlah parents aku merasa duit aku sendiri even aku tgh belajar sekalipun. heee..

Seronok tau dapat belanja parents nie, nak2 dengan duit kita. memang seronok. itulah aku nak menulis nie. macam boleh buat duit je dengan menulis nie. aii..harap bakat tu adalah dalam diri aku nie. heee.. aku mntk sangat korg doakan utk aku okay. Amin..

okaylah, aku masih ade projek nak kena settlekan nie. mata dah macam panda je ni. huuu.. okay korang, lai hari aku cerita lagi k.
Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment