Sunday 10 November 2013

The Biggest Day for My Sista


Wah...cantiknye pelamin kahwin akak aku nie. congrate kak nurul dan abang apih. majlis perkahwinan yang berlangsung dengan jayanya. alhamdulillah, x hujan time kenduri tu. heee.. mana taknye, kak nurul dah berdoa panjang mntk xhujan laa. ahaha.. Yang sedihnye aku x dapat nak merasa kepenatan masa kenduri tu, nak2 mase sebelum kenduri berlangsung. huu.. hari jumaat 1/11/2013 majlis akad nikah berlangsung. hari tu jugaklah aku masih di skudai. settlekan kerja yang masih bertimbun. malam jumaat tu laa aku baru berangkat pulang. huuu..


Alhamdulillah, kak nurul sah jadi isteri dengan hanya sekali lafaz. ahhh.. practice make perfect. mesti berlatih siang malam abang hafiz nie kann. ahahaha.. senyum je akak aku. moga kak nurul dan abang hafiz bahagie ke akhir hayat. bimbing kak nurul ke jannah yea abang hafiz. bercinta sudah, kahwin pun sudah. ape lagi yang nak diimpikan oleh pasangan suami isteri kalau bukan dengan adanya cahaya mata. HEEE..

 nahh..nie pengantin perempuannye.. bulatnye muke akak aku. ahaha.. oppsss..jgn mengata kan nanti dapat kat diri sendiri plak. AHAHA.. ape pun..comel.. penuh manik satu badan kauu.. jahit sendiri tuu tau..

Adik Enin

 Kak Eida & Aku

 Aku

 Adik Enin

 Aku & Adik Enin

 Kak Long

 Amik kau..bertingkat kek akak aku. fuyooo.. satu keping pun aku xsempat jamah. sedihnyeee.. cupcake dah awal2 habis kne kebas kat budak2. huuu..






 Candy Buffet hasil kreativiti kak ngah dengan adik enin. huu.. aku ingat memang x menjadi laa kerja adik aku nie. tengok gaya dye tu laa kan. last2 aku balik rumah, nahh.. complete semua siap. congrate laa adik. cantik plak tuu.. lepas nie boleh laa nak buat business kannn. HAHA..

Adik beradik aku yang perempuan, missing in photo abang kie aku. pergi mane tah time nie. heee.. masing2 dah bam..bam.. huuu... takkan aku bakal menyusul menjadi bam..bam jugakk.. Ahhh..xmungkin!!!
Nie plak gambar sebahagian anak2 buah aku. ehemm..ade berape belas lagi xcukup dalam gambar nie. ahhhh..nampak x kat situ memang besar keluarga aku nie. alhamdulillah

bergambar dengan cousin2 dari Besut. 

 Cik Su, Cousin Alia & Cik Ida
 Opps..xmau gosip2 yea. adik lagi nie. pengapit sebelah pihak lelaki, adik abang ipar aku plak tu. ohh,..lupe nak bagitau, aku jadi pengapit akak aku. kih3.. gelabah abis aku. see...belum turn aku lagi nie. mamposss

 Mama & Kawan Mama




 Mak2 Saudara & Cousin2 dari Kelantan.
 Makan Beradat. Makan jangan x makan tauuu..

 Gambar Anisah laa paling banyak dalam kamera. Budak Comel laa kan. Heee.. Penat anisah asyik ade je nak bergambar dengan dye. huuu.. :))
 Afifah, Anisah & Kak Nurul

Aku & Anisah

Aku & Adam

Okaylah..aku dah penat nak menaip nie. huuu.. Majlis perkahwinan dah selesai, tunggu akak aku nak pregnant laa plak. ahakkk.. makin bertambah anak2 buah aku nie. heee.. aii..bile plak laa giliran aku. insyaAllah aku doakan jodoh aku tu dari keturunan yang baik, soleh. heee.. doakan untuk aku yea

Okay korang, aku undur diri dulu. Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment