Tuesday 19 November 2013

Majlis Sambut Menantu Ekin & Hafiz

16/11/2013, Majlis Sambut Menantu sebelah pihak lelaki sudah pun settle. heee.. yang lagi seronoknye aku balik lagi ke Dungun. Nie pun nasib baik laa along belanjer tiket bas. maunye aku ade duit kan nak balik tiap2 minggu ke dungun. Ahhh..mmg tak laa.
Habis sudah mood pengantin baru akak aku nie. dah pun melangkah keluar dari rumah ke rumah mertua pulak. Jaga diri yea akak.

Untuk hari tu aku pakai lagi jubah lycra nie. nasib akak aku kasi yang dye punye. kalau pakai yang aku, mmg  x dipanggilnye jubah la. AHA.. see, muke pun penat sbb xcukup tidur. eye bag gelap semacam je, nie harap cover dengan foundation je tau. huuu..

 Kak Tum & Family
Sempat lagi bergambar tu sementara tunggu nak pergi berarak. Huu..masing2 sebenarnye lapar, tu xsabar bebenor nak pi makan. kih3..

The sister, Ekin. She is now taken by hafiz. Ohh..i start to miss all our moment. we might not be close anymore after this. of course, you will always with your husband. and i?? i still have my parents and bulat laa.. sape lagi. AHAHA

Kak Ngah & Hanzalah

Kak Ngah & her family

Anisah Comel

Along.. She is my source in this life. She always give me motivation to know my flow and the important things that she always remind me is do everything for our family. Along said before, what ever happen please do not forget our parents, mama and abah because they grow me up and do everything to make me success in the future.  i will try my best to do what she ask.

Kak Long Athirah, my first niece. 10 years younger than me. See, she more taller than me and we are still close whether we are not always meet each other.

Nie gambar2 sebelum masuk ke rumah abang hafiz kite nie. huuu.. panasnye, laparnye. mau tidur anak buah aku sorang. kesian plak aku tengok. sabar jelah. kan nanti turn aku xmau laa jadi macam nie. huu.. please jangan buat janji melayu.

Along & Adik Enin

Cousin Yana

Johan buat muke mengantok ke?? jangan buat muka macam nie lagi. AHAHA

Ammar

Kak Nurul & Abang Hafiz

Abah & Mama

Adik aku nie kenape plak? lol

Aku & Adik Enin

Kenduri untuk hari tu, kawan aku a.k.a adik kepada abang ipar aku pun buat majlis perkahwinan dye. tahniah jugak untuk dia. semoga bahagia hingga ke akhir hayat kawan dan pasangannye.

Aku & Adik Enin lagi

Door gift dari pihak abang Hafiz

Ateh

Adam

Sempat kami bergambar dengan mak mertua kak nurul. Memang kena laa aku dengan adik enin pakai baju biru, ikut tema sebelah kak nurul laa nie. Heee.. 




cantiknyeee kan. :)) 

Tahniah..tahniah dan tahniah. tah ape lagi aku nak ucap kat akak aku sorang nie. nie laa akak yang sangat rapat dengan aku. sampaikan aku sendiri tak sedar yang aku nie beza umur 4 tahun dengan dia. paling sedihnye bile orang ingat aku nie kakak dari akak aku. nampak tak kat situ yang aku nie nampak tua??? Ahhhh.. tak mungkin!!! Hee..okaylah, nie je aku mampu nak kongsi dengan korang. Nie pun aku dah balik skudai dan mula sibuk dengan final projek pulak. daaa..

Assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment