Tuesday 22 January 2013

=~=Selamat Hari Lahir yang ke 22 =~=

Cepatnye mase berlalu, jaja dah pun masuk umur 22 tahun. Fuuuhh.. bile tengok pada angka memang dah besar panjang aku nie. Dah boleh jadi mak orang pun. AHAHA.. tapi pernah tak korang fikir, usia korang disisi Allah s.w.t?? hmm..agak2 berape je usia kite disisi Allah kan. 5 minit nak jumpe Allah pun susah. Harap2 pintu taubat masih terbuka dan kite masih sempat bertaubat. Amin

Dah.dah.. Alhamdulillah..dapat jugak kek birthday jaja kali nie. hee.. masih ingat birthday jaja ke 20, xdapat makan kek sebab kena chickenpox. ahaha.. memang kelakar. kali nie, kak nurul yang belikan kek, pavlova dan spaghetti. hehe.. terime kasih kak nurul.

Kalau tak salah aku, mungkin nie kali terakhir aku akan sambut birthday aku dengan kak nurul means, lepas nie kak nurul mungkin dah xboleh nak celebrate same2 da. InsyaAllah bulan 11 nanti kak nurul akan mengakhiri zaman bujang dia. Huwaaa... :'( Boleh x kak nurul duduk kat rumah mama lepas kahwin. Tunggu kakak habis belajar dulu, baru pindah rumah. heee.. sape nak buat kek2 da lepas nie. :)) adik mungkin?? yah..yahh..good idea.

okay laa jaja sertakan gambar untuk birthday jaja kali nie. heee



Hadiah dari anak buah jaja. Nice and so sweetttt.. Huuu.. terharunye anak buah ingat birthday jaja. 

Hadiah dari anis, ain dan kak long. huuu.. terime kasih korang. Hee.. :)) suke sangat

Hadiah dari muna. Buku nie memang sesuai sangat dgn aku nie. AHAHA.. duk sibuk sangat cari siapakah jodoh laa bagai. elok jgk buat kawan2 yang pening2 lalat nak cari calon suami tuu.Hee.

No comments:

Post a Comment