Tuesday 26 May 2015

Dinner Madek'15

Assalammualaikum uolls, kwn2 final semester mesti mata dah rabak kan. haha..nak2 minggu2 akhir nie. lagi laa rabak. Sabar2, nak GOT (Grad on time)  kena laa usaha lebih skit. Aku jangan cakap rabak laa, dah macam panda Msia da. Huhu.. Alhamdulillah hari nie baru je submit final draf ke sv aku. sv tengok tebalnye report aku, dah xpayah belek. confirm A++ tu. hahaha.. poyo je.. hehe.. biarlah xdapat A, asal hasil titik peluh aku bukan orang lain punye. yelah, ade org siap bayar upah lagi. ish3.. ape nak jadi org skrg.

dah xpayah sibuk hal orang lain. baik ckp psal aku. okay, kalau uolls nak tau, esok aku dah nak upload sistem aku ke server. so, boleh laa korang tgok sistem aku nanti. hehehe.. tu pun kalau berjaya diupload laa. harap sgt xde error. risau laa ade error, mau kena baiki plak sistem tu. huwaaaa.. xmau laaa. nie nak kahwin nie, mntk hubby laa baiki error tu. HAHAHA.. kalau mama aku baca blog nie, kena ceramah ler. 

Aish, cakap pasal projek je, xbosan ke?? huhu..bosan kot. satu sem ni tu je topik hangat aku. yang lain xberapa nak hangat. hehe.. okay..sejak aku sibuk siapkan projek, ade je masa nak join dinner fakulti aku. dah pakat ramai2 nak booking meja, so aku join laa. kan xcukup orang, kesian plak classmate aku. tapi okay ape, tengah sibuk tu. relaks dlu, cari2 jodoh kot jumpa time dinner. hahaha.. serius desparate ko, ja. Relaks je laa..

hmmm..time dinner tu aku xdelah nak melaram. memang jenis low profile. (perasannyeeee..) so, aku pakai simple but looks sweet sgt. ecehh..tu org ckp, bukan aku okay. hahaha.. baju pun aku pakai baju beli awal sem, konon nak buat raye. last2 pakai pegi dinner. dah basi laa baju raya aku. tapi aku rasa ade jgk aku rembak baju kahwin akak aku buat raye nanti. sbb akak aku ade sehelai ag baju kahwin dia xpakai. ahhh...tgk membazir betul. nasib ade adik yang berjimat cermat nie. HEHE..

Balik ke topik asal aku, dinner malam tu happy jgk ler. bergambar jelah kejenye.. aku pun sama naik dgn classmate aku. tema malam tu tema Pramlee.. mula laa mcam2 gaya dorg. aku xde lgsg ikut tema. pegi utk makan, balik buat keje plak. Oh, so bored right. bila dinner sempat je cakap pasal fyp. c'mon laa...

Dah2..aku nak belanjer gmbr laa skit. hehe..xcantik pun. baju murah je uolls. mampu milik laa as a student nie kan. hehehe.. tengok gmbr aku jgn sampai ternganga mulut tu. terpesona lettew.. hehehe..

okay korang, Assalammualaikum.. 







1 comment: