Friday 16 January 2015

Thank you for this memories

Assalamualaikum..salam sejahtera. Sejak2 intern nie byk betul benda aku nak share dgn korg. Bukan ape, tkt aku lupa segala memory kat sana. Utk korg2 yg nak sgt tau ape best intern tmpt aku nie. Ahh..bg aku blog is one of my blog. Bila aku bosan2, aku akan baca semula post2 aku. Igt laa segala kenangan aku.
Alhamdulillah aku berjaya jgk habiskan intern aku setelah 4 bulan setengah aku di KL. Hmm..kenangan naik bas, naik lrt. Semua laa akan aku simpan elok2. Nanti boleh story kat anak2 pulak. Ahhh...gatai nie. Hahaha..
Hari last aku sebelum aku lucut title practical student, projek manager dgn supervisor aku adalah ajak breakfast sesama dorg. Hmmm...okay. thanks both of you. I very appreciate.
Lepas tu aku dgn sara dapat kek dari akak reception kat tower KLCC. Baik sgt akak tu. Malu jgk laa sbb muka aku dgn sara asyik dorg nmpk sejak kami kne transfer ke tower. Xde access card so kena laa register hari2. Hehe.. tu pasal laa dorg kenal kami.
So..ape aku nak story nie. Hahaha.. Alhamdulillah aku bersyukur dgn ape aku lalui sepanjang aku di KL. Aku ucap terima kasih utk senior2 dan kawan2 di department aku. Byk tunjuk ajar dari dorg sejak aku disini. InsyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi.
Hmmm...feeling tetiba sedih. Lain gila feeling 1st day aku intern. Hahaha.. okay3, aku xnak story byk3 sgt. Sbb xde idea pun nie. Hahaha..okaylah bye uolls





No comments:

Post a Comment