Thursday 27 December 2012

Congratulation my sister

25 December 2012, Hari pertunangan Kak Nurul. Tahniah..tahniah.. Rasa macam cepat je masa berlalu. huuu.. dah jadi tunang orang pun kakak aku. heee.. oklaa tu, dah bertahun pun bercinta. elok ikat je hubungan tu, then kahwin. ohh..cakap pasal kahwin nie, family aku yang masih belum kahwin, cume kami bertiga. Aku, kak nurul dan adik enin. heee... 
Oklaa..nie gambar time hari pertunangan tu.. Simple je majlisnye. 
 
 
Nie gambar family jaja yang masih xcukup, kak ngah dengan abah xde dalam gambar. Biase laa.. family besar, mmg susah nak berkumpul bersama. hee... tambah2 masing2 dah berkahwin, ade hal sendiri. Okay... harap2 nanti kak nurul kahwin, semua dapat berkumpul lagi. HARAP SANGAT TAUUU..

Aikkk...tetibe lak gamabr nie ade. AHAHAHA.. sape anak dara comel2 ea. heee.. adik enin yang tengah tu, adik bongsu family jaja means, adik jaja laaa.. uwaaaa... selalu kena buli dgn adik tauuu.. hahaha.. yang dua org tu, kawan dye. datang time majlis nie... comel kaannn

KAMI BERTIGA. uhuuu... bile fikir2, kami selalu bertiga. dari kecil selalu ade baju seragam utk kami. ahaha.. selalu ade je baju yang sama utk kami. hmmm..kdgn baju kak nurul, aku pakai, beg aku, adik aku pakai. betape rapatnye kami. tapi...kak nurul dah nk kahwin. huuu.. tingga aku dgn adik enin je. sedihhnyeee :((

Okay..nie kak eida. dye laa paling susah nak balik kampung. boleh jgk bergambar dgn kak eida.  hee.. harap2 kak eida bahagie dgn keluarga disane. hmmm..tengok anak dah tiga pun maintain comel lagi kannn...
:))


No comments:

Post a Comment